úterý 15. října 2013

Kofi recenzuje BOX4PET!

      Měsíční předplatné časopisu je už dávno OUT, protože teď frčí předplatné krabic s vychytávkami. Já sama vím, že existuje X druhů zásilek pro ženy, ale posledním rokem si přijdou na své i naši mazlíčci. Jedná se o krabici, kterou když si předplatíte, tak Vám jednou měsíčně (podle toho, kolik si jich předplatíte) přijde balíček s překvapením. Svého balíku se dočkal i Kofi.
 (Kofi dostal za úkol se radovat ze zavřené krabice)

      Čekala jsem nějakou pidi mini krabičku, ale to co mi bylo doručeno bylo pěkně velké i Kofi valil oči co, že se to na něj zase chystá. Krabice byla polepena nálepkou s logem BOX4PET, aby každý věděl o co jde. 

      Uvnitř balení mě uvítal příjemný vzkaz, že zásilka je určená opravdu pro pejska jménem Kofi. (I když tam bylo napsáno "překvapení pro Kofi", ale my už jsme si zvykli, že každý si myslí, že Kofi je holka a ne kluk)
       V krabici jsem našla vzorky krmiva Applaws a to rovnou dva. Můj vzorek je určen pro dospělá velká plemena. Značku Applaws již máme vyzkoušenou a mohu vřele doporučit. Granule obsahují 75% kuřecího masa a zeleniny a Kofimu náramně chutnají a to je co říct, protože on sice sežere vše, ale pokud je něco nižší kvality, tak nad tím ohrnuje nos. Krmivo je zcela bez obilovin! konzervantů, dochucovadel a barviv, navíc je přirozeně hypoalergenní a pro psy velice chutné.
      Jako další jsem v krabici objevila značku Fitmin a konkrétně vzorek Train and play (výcviková pochoutka s DHA pro podporu učení). Značku Fitmin, Kofi už taky zná a je jejím fanouškem. S výcvikovým pochoutkami se u Fitminu setkávám poprvé a jsem velmi zvědavá, jak na něj zareaguje a hlavně co s ním udělá ta podpora učení, kterou granulky slibují.
(Applaws Adult Large Breed - Chicken, Fitmin for Life - Train and play)

      Kuřecí pařáty udělají Kofimu velkou radost, protože jedno z jeho několika jmen je i Kofi ničitel, tak aspoň na chvíli zaměstnám touto pochoutkou jeho neúnavné žvýkací svaly. A co nezvládnou pařáty, hravě dodělá dárek navíc, kterým je pro říjnovou edici dentální mix. V sáčku najdete kostičku a dvě tyčinky, které psa zabaví, unaví a hlavně kousáním a ohlodáváním si pejsci čistí zuby, protože tyto pamlsky omezují tvorbu zubního kamene.
      Konzervy má Kofi tuze rád, ale dostává je jen výjimečně, takže mu Marp zvedne náladu o 100%. Sama jsem chtěla tuto značku vyzkoušet, jelikož je na českém trhu poměrně krátce. Konzerva slibuje buvolí maso a minerály, takže se perfektně hodí i pro alergiky.
      Můj zrzek je venkovní pes, se šamponem moc kamarád není a koupat se musel, jen když si zahrál na čuníka a vyválel se v něčem ne příliš voňavém, tudíž další produkty vyzkoušíme nejspíše až v létě, protože  na koupání venku je už zima. Nicméně dalším balíčkem byly čistící pasta a šampon od značky Groomer´s goop. Jméno značky mi nic neříká, protože Kofáč není výstavní plemeno a o kosmetiku pro psy se tím pádem příliš nezabývám. Každopádně se těším až všechno otestuji na Kofim a aspoň na jeden den bude mít srst, jako výstavní jorkšír.

       A poslední věci, ze kterých bude mít Kofáč největší, jsou pochopitelně hračky. Jedná se o novinku od firmy Babeko - EKO hračka ve tvaru kosti a pozor! vevnitř je i pískátko. Bohužel Kofáč většinu věcí okamžitě zlikviduje, pokud to není opravdu pevná guma nebo železo... i když ani tím si nejsem tak jistá. Takže kostičku dostane jen za slušné chování pod dozorem.
      Druhou hračkou v balení byl bavlněný míček, který Kofi zabavil ihned po rozbalení a už se chystal na cupování, jelikož bavlněné hračky miluje, ono se to totiž tak dobře trhá.

      Krabice dále obsahovala letáky od sponzorů, časopis Svět psů (z toho mám radost zase já, muhehehe) a leták firmy BOX4PET, kde popisuje jednotlivé vzorky a také udává jejich cenu.

      Závěrem chci říct, že jsem před pár měsíci obdržela i balíček od firmy Psí zásilka. Avšak s BOX4PET se to nedá srovnávat, protože Psí zásilka je oproti tomuhle zatím v plenkách. Jsem ráda, že jsem měla tu možnost vyzkoušet více firem a poznat ty, které za těch pár stovek kaček opravdu stojí (ale tohle srovnání si nechám na někdy jindy).

       Takže týme BOX4PET za mě palec nahoru a Kofáč zvedá všechny čtyři packy a vzkazuje: "Jen tak
 dál."

web: www.box4pet.cz
(Uražený Kofi, že se musí fotit místo zkoumání zásilky)

(A už jde krást hračky)


(Kofi vzkazuje, že granule Applaws drží perfektně na čumáku)

Žádné komentáře:

Okomentovat