úterý 15. října 2013

Na*rat na techniku!

      “Pojď, dáme půlku.” “Vezmeme to zkratkou, bude to rychlejší.” “Ten pes nekouše.” Takové a spousty dalších vět denně ovlivňují náš život. Vždycky má někdo supr čupr nápad, který my jako ovce následujeme a ve výsledku nám dojde, že to tak super není a v zádech máme nasraného pitbula.
      Takže, když mi někdo nejmenovaný doporučil tumblr namísto blogu (edit: z tumblr přecházím na blogspot :D), řekla jsem si “oukej, jdu do toho, bude to fajn” (teď jen denodenně poslouchám, jaký jsem idiot a že jsem zmagořila, protože si tu píšu ty svoje nesmysly), no nicméně po založení tumblr (nyní blogspot) měl někdo znovu nejmenovaný další skvělý nápad. “Pojď, založ si google analytics, aspoň uvidíš, jakou má tvůj blog sledovanost.” Nikoho nezajímaly moje argumenty, že to píšu ze zábavy a ne pro sledovanost, že počet mých followerů je asi takový jako počet nezkorumpovaných politiků (rozumněj 0). Takže jsem byla donucena založit si svůj první gmail a v pořadí Xtý email na jiné doméně. Dále jsem se dozvěděla, že mé datum narození je 21.12.2012 (děkuji Dominiku, je to 4.12.1991 pro příště).
      Dobře, mám gmail a co dál? Přihlášení do aplikace google analytics proběhlo bez problému, avšak potíže přišly ve chvíli, kdy se nějaká hatlamtilka (zřejmě html kód) má zkopírovat, kdesi sem do tumblr a že prý pak tam budou skákat číselka, grafy a země jednotlivých návštěvníků.
      Už jsem se viděla, jak tu rozjedu detektivní kancelář a budu vědět, kolik hodin denně spíte a že si beze mě ani zadek neutřete. Jenomže kód je v jedné záložce, tumblr je v záložce druhé a ne a ne se to nějak spojit a fungovat a tak tu sedím a vztekám se, protože někdo nejmenovaný nemá čas mi to vysvětlit a nastavit a já mám zase velké kulové s přehazovačkou namísto google analytics. A to jsem si myslela, jaký jsem ajťák, když si dokážu stáhnout torrenty nebo cracknout hru. Achjo zase se mnou vydrbala technika a blbé nápady ostatních. A aby tu nebyla jen snůška emáčskýho kňourání, tak mi dneska konečně přišel můj vánoční dárek pro Kofáče a zápočet mám splněn, takže přece jen není tak špatně ;) Adios amigos :)

Pozn: Článek někdy z prosince

Žádné komentáře:

Okomentovat